torsdag 7 maj 2009

De nattliga besöken fortsätter..

Vid 2 tiden i natt blev jag väckt igen, detta trots att det (fortfarande) står en fläkt och väsnas i köket och jag sover med hörselpluggar..
Det visade sig vara en villt främmande, smått packad Sundsvallsbo som kommit lite på avvägar och behövde låna en telefon..

Jag undrar hur länge han hade försökt väcka mig och grannarna.. Han fick en liten utskällning av ena grannen och fick därefter låna min telefon en snabbis.

Sin egen telefon hade han tydligen tappat i svarttaxin som han tagit ut till Gottsunda men av någon anledning så hade han fått telefonnumret till taxichaffisen och lyckades få fatt i honom så att han skulle komma tillbaka med killens prylar igen, sedan var det bara att sparka ut honom och försöka somna om.

Inga kommentarer: